قیمت خودرو تا 20 درصد کاهش می‌یابد
 

  مدیرعامل سایپا گفت: در برهه حساس کنونی عطش کاذب در بازار خودرو حاکم شده است که با افزایش تولید و عرضه خودرو به بازار این عطش فروکش خواهد کرد و مطمئناً قیمت خودرو 10 تا 20 درصد در بازار کاهش خواهد یافت.

سعید مدنی افزود: تمام مسوولان کشور از وضع به وجود آمده نگرانند و دغدغه مردم را دارند و مطمئناً شرایط حاکم بر اقتصاد کشور و تولید را نیز می‌دانند لذا آماده‌ایم تا با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهوری و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت هر تصمیمی که در راستای حمایت از مردم و تولید اتخاذ گردد را اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: در دو ماه گذشته با تلاشهای بی‌دریغ همه همکارانم در گروه خودروسازی سایپا و همچنین همدلی و تلاش تمامی قطعه سازان، تولیدات سایپا افزایش یافت و با ورود خودروهای این گروه به بازار قیمتها کاهش یافته و این روند همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت خودرو در بازار و تثبیت قیمتها خواهیم بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 669
بازدید ماه : 12856
بازدید کل : 462570
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2